Управление на Служебни
Активи

Лесен за използване, но изключително мощен софтуер за управление на фирмени активи и инвентар, предназначен да рационализира операциите и да оптимизира контрола на ресурсите предоставяни на служителите. Опростете зачисляването на активи, проследявайте връщанията и записвайте състоянието на активите без усилие. Получавайте подробна информация, търсете, филтрирайте и създавайте собствени категории активи. Регистрирайте се сега, за да получите достъп до този безплатен модул!

Функционалности

Някои от функционалностите включени в нашия модул Инвентаризация

Зачисляване на актив

Зачислявайте активи към служителите си с няколко лесни стъпки. Подобрете видимостта и отчетността на фирмения инвентар.

Безпроблемно управление на връщането на активи

Отбележете фирмения актив като върнат с едно натискане на мишката.

Подробно записване на състоянието на активите

Записвайте и следете състоянието на фирмения инвентар и обслужвайте/поддържайте навреме, за да избегнете разход за ремонт.

Бързо търсене и опции за филтриране

Търсете артикули по име или уникален идентификатор.

Създайте свои собствени категории активи

Създайте и управлявайте свои собствени категории, за да покриете целия наличен инвентар.

Изчерпателна информация за артикулите

Въвеждайте подробна информация и уникална референция за всеки актив. Това спомага за бързото и лесно установяване на локацията и състоянието на конкретен актив.

Asset & Inventory Screenshot of item details
Информация за артикул

Отделна страница за всеки артикул, където потребителите могат да:

  • Видят пълен одит за всяко извършено действие
  • Зачисляват/Връщат или Бракуват артикули
  • Актуализират детайлите или състоянието на съответния артикул
Assets & Inventory Software Screenshot of Company Assets
Фирмен инвентар

Всички активи под един покрив

  • Списък с артикули и техните статуси
  • Бързо и удобно търсене
  • Филтри по тип и статус