Лесен за използване, но изключително мощен софтуер за управление на фирмени активи и инвентар, предназначен да рационализира операциите и да оптимизира контрола на ресурсите предоставяни на служителите. Опростете зачисляването на активи, проследявайте връщанията и записвайте състоянието на активите без усилие. Получавайте подробна информация, търсете, филтрирайте и създавайте собствени категории активи. Регистрирайте се сега, за да получите достъп до този безплатен модул!
Някои от функционалностите включени в нашия модул Инвентаризация
Зачислявайте активи към служителите си с няколко лесни стъпки. Подобрете видимостта и отчетността на фирмения инвентар.
Отбележете фирмения актив като върнат с едно натискане на мишката.
Записвайте и следете състоянието на фирмения инвентар и обслужвайте/поддържайте навреме, за да избегнете разход за ремонт.
Търсете артикули по име или уникален идентификатор.
Създайте и управлявайте свои собствени категории, за да покриете целия наличен инвентар.
Въвеждайте подробна информация и уникална референция за всеки актив. Това спомага за бързото и лесно установяване на локацията и състоянието на конкретен актив.
Отделна страница за всеки артикул, където потребителите могат да:
Всички активи под един покрив